Aktualności
Zakład Gospodarki Komunalnej informuje, iż w trosce o Państwa wygodę i jakość świadczonych usług, uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta - eBOK. System e-BOK jest platformą internetową, która usprawni i ułatwi Państwu kontakt z pracownikami oraz zapewni szybki, łatwy i bezpieczny dostęp do niezbędnych informacji rozliczeniowych.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta nieprzerwanie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu daje możliwość sprawdzenia m.in.:
- rozliczeń, faktur, sald, wysokości opłat, abonamentów i terminów płatności,
- opłat za faktury
- historii finansowej wpłat i należności,
- historii odczytów,
Z systemu mogą Państwo korzystać, po zapoznaniu się i zaakceptowaniu Regulaminu Elektronicznego Biura Obsługi klienta oraz akceptacji wszystkich koniecznych do prawidłowego i zgodnego z prawem funkcjonowania systemu, zgód.
Aby zalogować się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta należy wpisać w przeglądarkę internetową adres
Użytkownik wypełnia elektroniczny formularz rejestracyjny zawarty w menu górnym „Rejestracja”, bądź poniżej okna logowania „Zarejestruj się”; który należy uzupełnić, podając wszystkie niezbędne do weryfikacji klienta dane.
W formularzu rejestracyjnym należy podać:
- Adres e-mail.
- Hasło: kombinacja (8) znaków (małe i wielkie litery, cyfry lub znaki specjalne).
- Symbol klienta – jest to numer NABYWCY umieszczony na fakturze tuż przy danych nabywcy.
- Nazwisko i imię lub nazwę firmy,
- Numer ostatniej faktury
- Data ostatniej faktury
- Kwotę ostatniej faktury
- Przepisać kod z obrazka
- Zapoznać się i zaakceptować regulamin
Po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego na adres e-mail podany w trakcie rejestracji automatycznie zostanie wysłana wiadomość zawierająca link weryfikacyjny; po odebraniu maila weryfikacyjnego Użytkownik klika w link weryfikacyjny. Od chwili kliknięcia linku weryfikacyjnego istnieje możliwość logowania się do eBOK, jednak do czasu powiązania Loginu z właściwym ID Odbiorcy usług przez Administratora, Użytkownik posiada ograniczony dostęp do usług eBOK. Po powiązaniu Loginu z właściwym ID Odbiorcy usług przez Administratora, Użytkownik otrzyma automatycznie drogą mailową wiadomość z potwierdzeniem aktywacji Użytkownika i przydzieleniu dostępu do eBOK. Od tej chwili Użytkownik posiada możliwość korzystania z wszystkich aktualnie dostępnych usług eBOK.
Pomoc i wyjaśnienia w sprawach dotyczących obsługi eBOK otrzymają Państwo pod numerem tel. 17 226 54 41.
Zachęcamy do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK)




